Aceasta imagine este o groapa improvizata

No Comments

Questa immagine è una discarica improvvisata. 

Dacă studenții află despre impactul deșeurilor asupra mediului, ei pot continua să construiască un depozit de deșeuri modern și ecologic în Satu Mare.

Satu Mare are 505 de licee: 248 de creșe și grădinițe, 230 de școli primare, trei școli speciale pentru copii cu dizabilități, 26 de licee, o școală comercială, un colegiu, cinci aplicații universitare. În ceea ce privește îndemânarea, Satu Mare 26. este situat între județele românești și reprezintă 67% Din studenții înscriși sau aparținând mediului universitar. În plus, 97,4% din populația Satu Mare este educată.

Activități specifice desfășurate în cadrul instituției de experți recunoscuți în domeniul educației pentru mediu

Analiza anumitor activități, ținând seama de principiile educației pentru mediu, se realizează pe baza interviurilor cu cifrele publice. În timpul descoperirii, au fost utilizate documente secundare ale instituției care a participat la experiment. Date pentru aprilie 2010 și de următoarele organisme guvernamentale:

Attività specifiche svolte presso l'istituzione da esperti riconosciuti nel campo dell'educazione ambientale

Municipalitatea Satu Mare

Satul Satu Mare

Agenția De Mediu Satu Mare

Următoarele departamente și instituții au participat la acest caz:

Patru persoane din Centrul Satu Mare au participat la analiză, dintre care două sunt managementul pentru restaurarea spațiilor verzi și două programe pentru Dezvoltare Economică și Relații Externe, care, în cazul nostru, este integrarea europeană.

Într-un interviu cu reprezentanții municipalității prezentat reprezentanților managementului proiectului și implementării serviciilor, de asemenea, cunoscut sub numele de economia regională a deșeurilor. Agenția de mediu Satu Mare l-a intervievat pe directorul Departamentului de Relații Publice, comunicații, programe și proiecte.

Toate datele au fost colectate pentru o mai bună înțelegere a educației de mediu în acest domeniu. O altă problemă a fost dimensiunea bugetului necesar pentru realizarea acestor proiecte și, desigur, planificarea pentru educația ecologică viitoare. Un alt motiv a fost evaluarea tipului de programe și proiecte care ar putea fi dezvoltate în acest domeniu în viitor. Câteva întrebări în acest subiect:

Când ai auzit prima dată de educația organică?

Când a avut loc prima măsură a conștiinței juridice pentru a demonstra importanța educației de mediu pentru copii și tineri (studenți și elevi)?

Quando hai sentito parlare di educazione organica per la prima volta?

Când a devenit biologia o parte importantă a procesului educațional pregătit de profesorii școlari?

Când vice Mar County, Mikula City Hall, a devenit o zonă protejată a societății Ardelens din Karpatin?

După interviurile finale, s-a constatat că autoritățile locale sunt familiarizate cu probleme reale de mediu. În 2000, Agenția pentru Protecția Mediului, care locuiește în Satu Mare, a început să se îngrijoreze și să integreze educația de mediu. Acțiunea reală de integrare a problemelor de educație de mediu a început în 2000 de către Agenția de protecție a Mediului Satu Mare. Pentru acțiunile inițiate de agenție, protejează orașul și supele.

Pentru a unifica exemplul,

s-a stabilit o cooperare între autoritățile locale și aproximativ două sute de copii cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani care au participat la întâlniri săptămânale organizate în fiecare miercuri. Copiii au putut discuta problemele de zi cu zi care există în natură și măsurile pe care trebuie să le ia pentru a rezolva lucrurile.

O altă măsură care trebuie luată în considerare de autoritățile locale a fost punerea în aplicare a unei serii de cursuri pregătitoare pentru ca profesorii să dobândească noi cunoștințe în domeniul educației și educației ecologice. Profesorii sunt, de asemenea, familiarizați cu noile tipuri de jocuri și concursuri de mediu care pot fi implementate pentru toate vârstele.

O altă inițiativă susținută de acest program a fost selectarea corectă a altor deșeuri pentru populația locală. Autoritățile locale și profesorii au înregistrat progrese semnificative în menținerea unui mediu curat după punerea în aplicare a programului. Tabelul de pe pagina următoare arată exact inițiativele pentru care fiecare instituție este responsabilă.

 

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *